Returnarea produselor se poate face in urmatoarele cazuri:

Ati primit alt voucher / alte vouchere: In cazul in care vi s-a livrat alt voucher decat cel comandat, va rugam sa ne anuntati in cel mai scurt timp posibil despre acest lucru, pentru ca voucherul sa fie returnat si inlocuit cu cel comandat.

Denuntarea unilaterala a contractului: Conform Ordonantei nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta (inclusiv modificari ulterioare):

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea voucherului.

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanta:

Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a voucherului.

Voucherul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat , daca se poate in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare voucherele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Exceptiile

Nu pot fi denuntate contractele care au ca obiect furnizarea de categorii de produse enumerate de art.16 din OG 34/2014

Exercitarea dreptului de retragere

Consumatorul informeaza furnizorul cu privire la decizia de retragere din contract prin completarea formularului de retur.

In termen de 48 ore lucratoare de la transmiterea notificarii, cumparatorul va primi pe e-mail numar de inregistrare si detalii cu privire la solicitarea inaintata.

Costuri si taxe speciale pentru renuntarea la cumparare

Rambursarea sumelor

Rambursarea sumelor se va face in cel mult 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului, transmisa de catre vanzator(art. 13, punctele 1, 2, 3 si 4)

Eventuale nelamuriri si reclamatii

In cazul in care aveti nelamuriri sau chiar nemultumiri cu privire la un voucher achizitionat de pe www.jepunbali.ro va rugam sa expediati un mail in acest sens pe adresa contact@jepunbali.ro in care sa mentionati cat mai multe detalii in baza carora sa putem procesa mesajul dumneavoastra. Este foarte important sa va specificati numele complet si corect, data la care ati efectuat comanda, categoria in care se inscriu voucherele solicitate, data si metoda de livrare, precum si, ABSOLUT OBLIGATORIU, numarul de comanda, pe care il gasiti in mesajul de confirmare primit de la Jepun Bali s.r.l. in urma validarii comenzii dumneavoastra. Toate aceste informatii vor facilita comunicarea dintre dumneavoastra si Jepun Bali s.r.l., motiv pentru care va rugam sa verificati cu atentie inserarea lor integrala si corecta in mesajul dumneavoastra.

0

Începeți să tastați și apăsați Enter pentru a căuta

×